pondělí 17. září 2018

Slonovi loupe v kolenou

Dnes ráno jedeme k jezeru Bled. Sjíždíme tedy z hor o kilometr dolů. Zpočátku hladce, ale pak začne našemu tlustokožci nějak loupat v kolenou. Zní to jak kámen zaražený v pneumatice. Jenže to by musely být kameny čtyři a postupně se cestou s kopce zvětšovat, což jak uznáte je dost málo pravděpodobné.

Zastavuji, kontroluji, vyndavám jeden kamínek. Pár set metrů jedeme bez loupání, ale pak se cvakot vrací. A postupně sílí. Než sjedeme do údolí, je to docela rachot. Mate mne, že při brzdění se zvuk ztlumí. 

Volám můj domácí KIA servis o radu a názor, co by mohlo být příčinou. Službu má ten bručavý z obou hlavních techniků. Popisuji co nepřesněji situaci a dostává se mi informace, že nemá křišťálovou kouli (to mi hodně pomohlo) a že mám zajet do servisu. Ano, přesně kvůli tomu jsem vám pane volal...